9 Mart 2013 Cumartesi

MHP İzmir İl Başkanı Karataş görevine başladı




MHP İzmir İl Başkanlığı'na atanan ve coşkulu bir devir teslim töreniyle makamına oturan Necat Karataş, çalışmalarına hızlı başladı. Dün (26 Ekim) yapılan törende yönetim kurulunu da açıklayan Karataş, hiç vakit kaybetmeden ilçe başkanları ve il yönetim kurullarını toplantıya aldı.MHP Genel Merkezi'nin ve kendilerinin hedefinin, 2014 yerel seçimlerinde yerel yönetimlerde söz sahibi olmak olduğunu açıklayan Karataş, bütün ilçe başkanlarına ve yönetim kurulu üyelerine ilk talimatnı verdi: "Hedefimiz, mahalli idareler seçimlerinden zaferle çıkmaktır. Bütün teşkilatlarımız, başkan, yönetici ve mensuplarıyla tecrübeli yapılardan oluşmaktadır. İnanıyorum ki seçim tecrübelerimiz, 2014 mahalli idareler seçimlerinde partimizin başarısına büyük katkı sağlayacaktır.” Zafer için ne gerekiyorsa yapacaklarını söyleyen İl Başkanı Karataş, “Bu sebeple tüm teşkilatlarımızın, kapılarını gönüllerimiz gibi ardına kadar açmalarını istiyorum. Hiçbir MHP mensubunun bizden uzakta durmasına ve parti çalışmalarımızın dışında kalmasına tahammülümüz yoktur. Milliyetçi-Ülkücü hareketin mensupları, birliğin kıymetini en iyi bilenlerdir.” şeklinde konuştu.adana yerel seçimler adana seçimler yerel seçimler adana seçimleri adana 2014 yerel seçimleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder